گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در خطر محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی نیان الکترونیک و گیتی پسند در لیگ والیبال | شکست‌های سریالی نیان به خط پایان می‌رسد؟

  • کد خبر: ۲۱۰۵۶۸
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
تاریخ و ساعت بازی نیان الکترونیک و گیتی پسند در لیگ والیبال | شکست‌های سریالی نیان به خط پایان می‌رسد؟
تیم‌های نیان الکترونیک مشهد و گیتی پسند اصفهان چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته بیستم لیگ برتر والیبال، چهارشنبه ۱۸ بهمن با برگزاری ۷ دیدار آغاز می‌شود. تیم‌های نیان الکترونیک و گیتی‌پسند نیز از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

شاگردان صمدی در حالی پا در این میدان می‌گذارند که در ۶ بازی قبلی خود ۶ شکست متوالی متوالی داشته و کاملا وارد بحران شده‌اند.

از مصدومیت بازیکنان گرفته تا عدم هماهنگی بازیکنان و اشتباهات داوری بهانه‌هایی بوده که در ۶ هفته اخیر برای شکست‌های نیان مطرح شده است، اما باز هم این تیم در بحران به سر می‌برد و بازی به بازی به قعر جدول نزدیک می‌شود.

نیان در حال حاضر به همراه شهرداری گنبد تنها تیم‌های ۶ برده لیگ هستند که در رده‌های دوازدهم و سیزدهم جدول قرار دارند و شاگردان صمدی فقط به لطف امتیاز بهتر در رده دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

سرمربی نیان الکترونیک که در ابتدای نیم‌فصل وعده حضور در پلی‌آف و حتی کسب سکو به هواداران داده بود، حالا تیمش در یک قدمی سقوط از لیگ برتر قرار دارد و اگر نتواند مقابل شکست‌های سریالی تیمش را بگیرد، باید در پایان فصل منتظر سقوط تیمش و از دست رفتن تنها امتیاز خراسان در لیگ برتر والیبال باشد.

حال باید منتظر بمانیم مجموعه نیان الکترونیک برای خروج از بحران تیمش در لیگ والیبال چه اقدامی انجام می‌دهد. آیا نارنجی‌پوشان مشهدی با یک برد می‌توانند با نتایج تلخ خود پایان دهند و با خیالی آسوده لیگ را دنبال کنند، یا اینکه شهرداری گنبد از فرصت سوزی نیان نهایت استفاده را می‌برد و خود را از منطقه سقوط نجات می‌دهد.

گیتی‌پسند اصفهان نیز در حال حاضر با ۱۲ برد در رده سوم لیگ برتر قرار دارد و در صدد کسب جایگاه دومی لیگ است که شهداب یزد نیز با همین تعداد برد در آن ایستاده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->